Tur ud i det blå den 1 September.

Denne halvkolde aften var vi 4 deltagere på en lille tur på 45 km. i oplandet af Esbjerg.
Der var endda et medlem, som skulle med på sin første klubtur, Jan blev medlem hos os i 2005.
Da klokken blev 1830 og der ikke var mødt flere op, blev Mulle udpeget til at være turguide.
Først kørte vi til Skads derfra kørte vi til Grimstrup af små veje, som jeg aldrig har kørt på før
derfra kørte vi til Roust fiskesø hvor vi holdt en pause, det er et meget flot og rolig sted.
Efter pausen kørte vi hjemover Vester Nebel, da vi kom til Kvaglund tog vi afsked med Carlo 5 min. efter
var det Jan vi tog afsked med. Jeg syntes det var frisk af Jan at deltage på denne tur, han sagde at
det var første gang, han havde kørt så langt på så kort tid, så hvem ved måske ser vi ham igen.
Jeg takker Mulle for denne skønne tur. Man kan godt mærke, at efteråret er på vej.

Peer Tanggaard.