Tur til Lintrup.

Første tur i 2022 skulle gå til et Veterantræf/Stumpemarked i Lintrup ca.40 km. Fra Esbjerg. Der var afgang fra Korskroen kl.0900.
Undervejs have formanden en punktering, så det var heldig at han have en reservehjul med, han have bare glemt værktøjet :-) Så Johnny og Allan måtte lige
ind til en landmand og låne en 13 topnøgle, så den var hurtig skiftet, Derefter af små veje til Lintrup, var svært at finde, men frem kom vi da.
Der var ikke mange veterankøretøjer, der var vel 30 krammer, en del knallert dele og mange andre sjove ting, sågar et ror til en båd.
Men vi fik da et par timer til at gå der, og vi fik da også noget at spise, Vi ved godt alting er steget i pris, men at tage 35 kr. for en frankfurter med brød, der endda var kold.
det er godt nok en omme, til gengæld var deres sodavand billige. Med på turen for første gang var Kjeld som blev medlem af klubben for en mdr. siden,

Dagens deltager. Allan. Johnny. Kjeld. Peer. (Turguiden)

Peer Tanggaard.