Tur til Kolding.

Vi ville deltage i et arrangement ved søen inde i Kolding. Så afgang kl.0830 fra Korskroen, på vej derover stødte Henning til vores lille trup.
Da vi ankom, kunne vi ikke rigtig finde hvor vi skulle ind henne, så vi kørte en tur rundt om søen, der mødte vi en del af Fyn klubbens medlemmer,
så vi kørte sammen til søen, det vidste sig at det var første gang det blev afholdt, derfor var der ikke sat skilte op, alt start er jo svært.
Vi fik en billet så vi kunne få gratis kaffe og en rundstykke. Vil sige der var max. 25 biler og 40 motorcykler og nogen få knallerter, Vi var bare 12 vespaer.
Nå men vi fik da nogen hyggelige timer til at gå med de andre fra Fyn klubben. Da klokken blev 1300, var det slut, så det var bare med at stikke snuden mod Vest.

Med på turen var. Carlo, Bynge, Henning, Sten, Peer.

Peer Tanggaard.

Martin med konfirmanden bagpå.