Generalforsamling 2019/20

Endelig kunne vi få lov til at afholde vores generalforsamling i klubben pga.corona. Dem som ville køre på vespa derud, mødtes
i Tarp kl.1000. Der var Johnny,Kennerth, Martin, Bergstedt,Peer som havde valgt at køre med til Hodde. Martin var endda kommet fra Haslev på sjælland.
Vejret var ikke for godt, nok derfor der ikke kom flere på vespa? Da vi ankom til Varde, måtte vi lige vente på Bynge, derefter fortsatte vi af små veje mod Hodde kro.
Vel fremme var alle de andre medlemmer ankommet i Bil. Sten var kommet fra Vejers i regnvejr, Selve mødet tog 20 min, derefter var vi klar til to rettes menu.
Kl.1300 var vi færdige og tog afsked, os på Vespa måtte hjemad i kraftig modvind, da vi kom til Korskroen, tog vi afsked med Sten som fortsatte mod Tønder.

Vi var ialt 21 medlemmer denne dag. Peer Tanggaard.