Varde Ådag.

Denne dag skulle vi deltage i Varde Ådag, det har vi gjort de sidste to år, da en af vores medlemmer er tovholder for det arrangement.
Vi var 3 medlemmer + 1 fra Fyn klubben som mødtes ved Kina Hansen i Varde Kl.1000, derefter kørte vi samlet til stedet til stedet,
da vi ankom var Flemming som er tovholder taget en pavillon med der kunne jo komme regn, op kom den, da vi var færdig, ankom to andre medlemmer.
Vi vi snakket med dem som kom forbi og så på vores scooter. Flemming søn, have taget sin vespa med i sin bil, så den kunne vi også lige skrue på.
Vi var rundt på pladsen og se de andre som have en stadeplads, der var mulighed for at sulten stillet, der var også mulighed for at komme ud og sejle
i kajak, der var også et skib på solenergi man kunne få en tur med op af åen, da klokken var ved at blive et, begyndte det at regne, så det var bare med at komme
hjem, vi kom ikke ret langt inden vi var gennemblødt, men hjem kom vi.

Med på turen var.
Flemming, Niels, John, Brian, Mulle, Allan, Peer, samt Alexander og Karl Henning fra Fyn klubben.