Varde Å Dag 2018.

Igen i år skulle vi deltage i Varde Å Dag. Det er en af vores medlemmer, som er tovholder for hele det arrangement der er ved Varde Å denne dag.
Vi var 5 medlemmer som deltog denne dag, de to af dem havde kørt fra Vamdrup for at deltage. Vi var på pladsen kl.1000. Vores medlem Flemming stod
klar til at sige velkommen til os, vi var rundt og se de forskellige aktiviteter, som man kunne deltage i, der var også smagsprøver. Man kunne komme ud og prøve en kajak,
det lokale brandvæsen var der for, at vise deres udstyr frem, man kunne endda få sig en svingom. Der var også mulighed for at få sig en ridetur,
 så der var mange muligheder denne dag. Flemming havde sørget for, at vi fik noget at spise og drikke, det sagde vi ikke nej til. Vejret var ok, vi slap for regn.
Der var flere henne og snakke med os, der var også nogen børn der lige skulle op og sidde på vores scooter, så hvem ved måske nye medlemmer om nogle år.

Klubben vil gerne takke Flemming Bynge for at have inviteret vores klub, vi er klar igen til næste år.

Med på turen var. Johnny, Flemming, Bager, Henning, Peer.