Generalforsamling 2022

Så kom dagen hvor vi skulle afholde den ordinære generalforsamling i klubben. Igen i år blev den afholdt på Hodde kro, lidt udenfor Varde. Inden mødet
blev der overrakt en vandrepokal til Henning Larsen, som have kørt 2807km. på sin Sprint 150. Det var 3 gang Henning vandt denne på pokal. Tillykke med det.
Derefter kunne det formelle gå i gang. Formanden modtog ikke genvalg, Så Allan Thomsen er ny formand for klubben. Tillykke med valget.
Vores sekretær gennem mange år Lars Kingo modtog ikke genvalg, så Palle Veis er ny mand på denne post. Der kom også nogen nye suppleanter.
Inden mødet var slut blev der overrakt en gave til  den afgående formand gennem 22 år. Derefter var der mad, alle gik mætte og glade fra bordet.

Peer Tanggaard.