Besøg hos formanden for Vespa Klub Nordvest

Søndag den 20/4 have de lovet fint vejr, så jeg ville lige have luftet min Vespa

Så jeg ringede til Kaj fra Vespa Klub Nordvest om han gav en kop kaffe, hvis jeg kom forbi, den var han frisk på.

Turen derop forløb som den skulle, Vespaen spandt som en killing der er forårs kåd.

Det tog kun 1 time og 20 minutter at kommer derop, der er  107km.

Kaj havde godt nok fortalt mig på træffet på Fyn sidste år, at han havde nogle Vespaer at rode med,

men jeg blev dog noget overrasket over hvor mange han har. Der var både Gran Lux og Gran Sport og Lambretta og andre modeller

+ 7-8 biler, så der er ikke nogen fare for, at Kaj kommer til at kede sig, på sine gamledage.

Der kom 3 andre medlemmer fra klubben mens jeg var deroppe. Gæstfri som Kaj er, gav han os frokost + en lille en til ganen.

Da klokken var 1500 ville jeg til at stikke næsen hjemad, Kaj tilbød at følge mig til Skjern, da vi kom dertil skulle vi lige tanke

inden vi skiltes igen. Vi aftalte at ses igen til Gråsten Oldtimer Løb i Maj.

De sidste 50 kilometer hjem forløb også uden problemer, så sæsonen lover godt.

PS. Pas på det kan være det er dig jeg ringer til næste gang,  jeg skal have en kop kaffe.

Hilsen Peer Tanggaard.