November 2007

”Malurt i bægeret”

Ja så er vi kommet halvvejen igennem denne vinter, og er godt på vej til en

Forhåbentlig mere solrig køresæson i år end den forrige sæson, og man begynder så småt at få vride fornemmelser i højere hånd, ligesom man er begyndt at planlægge hvad man skal deltage i, af de forskellige tilbud som

Klubberne arranger, og i den forbindelse vil jeg opfordre de forskellige

Klubbers medlemmer til at slutte op omkring disse arrangementer, for det er nu sjover jo flere man køre sammen på en tur.

Jeg er godt klar over at en hel del medlemmer af klubberne kun er medlem

p.g.a.  muligheden for, at få en billig forsikring, principielt er jeg modstande af en sådan holdning, da jeg mener, at når man har et ældre klassisk køretøj har man jo også en interesse som man kan dele med ligesindede, så mød nu op selv om vi er ”Hvepse” så stikker vi ikke.

Det andet som jeg vil som jeg vil kalde ”Malurt i bægeret” er at jeg i dag har

Modtaget det seneste nummer af ”Vespa Journalen” og med stor interesse

Læst denne, og dermed faldet over nogle ting som jeg mener, kunne være bedre bl.a., beskæringen af de forskellige artikler nogle har man ovenover skrevet at disse er en forsættelse af en tidligere bragt artikel andre kan man ligefrem se er forkortet uden at dette er nævnt bl.a., Poul Erik Hansen fra Århus artikel om Goggotur 07 ved at læse det første afsnit i artiklen får man helt klar en fornemmelse af at der mangler noget.

Ligeledes har jeg selv tidligere indsendt et indlæg som var blevet beskåret,

Dette er til dels i orden men så bør man nævne at indlægget af den ene eller anden grund er forkortet.

Derudover har jeg et forslag til Vespa klub Danmark hvad med at arranger

Museum, kultur seværdighed eller andet kan findes inden for 60 km.

Til slut vil jeg ønske alle en forhåbentlig god sæson, vi ses til Oldtimer træf i Gråsten den 31. Maj, træf i Århus til August mv.

Ole Tanggaard

Vespa Klub Vestjylland